Automatische Incasso

Eigenaren van een garageplaats/berging zijn maandelijks servicekosten per garageplaats verschuldigd. Hiervoor ontvangt u twee maal per jaar een rekening per e-mail.

De hoogte van de servicekosten wordt jaarlijks in de Algemene Ledenvergadering vastgesteld.

Het scheelt de Vereniging van Eigenaars veel geld als onze administrateur de maandelijkse servicekosten voor een garageplek twee maal per jaar automatisch kan incasseren.
Hiervoor is een getekende machtiging verschuldigd.

Hebt u nog geen machtiging afgegeven, maar wilt u ons hierin toch tegemoet komen, dan kunt u de machtigingskaart hier downloaden: B.SEPA.085 - i-Stoplichtkaarten doorlopende machtiging Europese incasso.

De ingevulde machtiging kunt u sturen naar de penningmeester, Ronsseweg 92 2803 ZN Gouda.